emmilivet

Alla inlägg under september 2012

Av Emmi - 16 september 2012 19:10

Jag vaknade av att alarmet ringde. Typiskt att jag var tvungen att leta jobb idag. Jag gick ur sängen och gick in i badrummet. Tydligen hade inte Adri vaknat så jag fick badrummet för mig själv. Jag duschade och sen gick jag in på mitt rum igen. Jag tog på mig ett par jeans shorts, ett linne och tillslut hängslen! Det är bara bäst. Efter det tog jag bara en slapp kofta över. Jag borstade mitt hår och la sen till lite acessoarer. Jag gick till köket och som en reflex så tittade jag i kylen. Tomt. såklart! Vi har ju inte handlat än. Som tur är så har vi lite pengar kvar som vi kan handla för. Adri hade fortfarande inte vaknat så jag smsade Louis.

"Hej, vad gör du? smart trick du gjorde med att lägga en lapp med ditt nummer på när du kramade mig! haha / Becka :)"

Jag skrattar fortfarande hur Louis fick ner lappen i väskan. Att jag inte märkte nått. Jag gick in till Andri och väckte henne och sa att jag skulle gå och handla och att hon skulle ringa om det var något. Jag fick i svar;

-mmm...morötter... glöm inte morötterna..

haha, vi två älskar verkligen morötter! Och gud jag låter verkligen som en mamma! Jag gick ut i hallen och tog på mig mina Converse och sedan tog jag min väska med alla pengarna i och gick tillslut ut.

Heej! 

ledsen att jag inte har skrivit men ja det har hänt en del nu men sen vid 8 så ska jag titta på THE X FACTOR!!! JAG ÄLSKAR DET PROGRAMET! 

/Emmi<3

Presentation

Hej!
jag hoppas att det är några som tittar in på min blogg! :)Just nu så håller jag på med novellen: Love And Hope! hoppas att ni gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du The X Factor?
 JA!!!
 nej..
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards