emmilivet

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Love And Hope,kapitel 19 Del 1

Av Emmi - 2 november 2012 22:24

Beckas perspektiv


Jag gick mot närmaste mataffär och det var smart food. Jag gick in i affären och kände hur min mobil vibrerade. Jag tog upp den och när jag såg vem som hade skickat smset så lyste jag upp.

"Haha, jag vet att jag är smart! var är du?? /Louis :)"

Haha, han är så gullig! Men nej jag kan ju inte tänka så. Han är ju både kändis och vi har bara känt varandra i två dagar! Det skulle aldrig funka.. Jag smsade han tillbaka;

" Jag är i affären smart food./Becka :)"

Jag skickade det sen letade jag efter morötterna, Jag hittade dom och tog två paket för då skulle Andri bli glad plus att om hon blir sur så kan man bara ge henne en morot. Jag har mina knep. Mobilen vibrerade igen och ännu en gång tog jag upp mobilen.

"Vänd dig om/Louis ;)"

Jag tittade konstigt på smset men vände mig om och där stod Louis! 

- Hej Louis! sa jag och sken upp.

-Hej Becka sa han och log tillbaka.

-Vad gör du här? frågade jag han.

-Killarna ville att jag skulle köpa godis och läsk till ikväll, det är ju fredag idag! svarade han mig.

-Aha, okej 

Jag tittade ner i min varukorg och såg mycket grejer bland annat morötterna. Så det fick räcka och jag började gå mot kassorna. 

-Så....vad ska du göra idag? frågade Louis mig medans vi gick.

-Jag måste hitta ett jobb här över sommaren så jag kan få pngar att få köpa mat och sånt för, svarade jag och suckade.

-Jag vet ett bra ställe sa Louis och sken upp när jag tittade på han.

-Var då? 

-Milkshake City sa han och log.

-Okej, jag ska titta på det sa jag och började packa upp för vi var vid kassan nu. Louis hjälpte mig och tog dom två tunga morots påsarna.

-Wow, ni gillar verkligen morötter sa Louis chockat.

-Japp sa jag och fortsatte att packa upp.

-Då har vi nått gemensamt sa Louis och jag tittade upp och möte hans ögon. Jag fasnade i dom men harklade mig sen och Louis tittade också bort och fortsatte att plocka upp. Jag började rodna kände jag men fortsatte packa upp ändå.

Hej 

tänkte titta på xtra factor nu för dom skulle prata med 1D :)

/Emmi<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmi - 26 augusti 2013 17:38

ANDRIS PERSPEKTIV! - JAg borde nog gå nu sa jag och reste mig upp. Det högg till i armen och jag tittade på Niall. Plötsligt spärrade han upp ögonen och fick en orolig blick på sitt ansikte. - Din arm blöder och det är inte lite det blöder sa han...

:(

Av Emmi - 19 februari 2013 11:35

Hej.. Jag är så,så ledsen att jag inte har bloggat.. Ni tycker säkert att jag är lite elak men jag har faktiskt inte glömt att jag har en blogg! Men jag ska börja blogga igen och skriva på novellen igen! :) Hoppas ni inte är arga på mig.. Jag är så g...

Av Emmi - 20 november 2012 13:16

Hej! Snart ska jag ha engelska och sedan ska jag ha idrott? /Emmi...

?

Av Emmi - 19 november 2012 09:18

Hej! Ville ta bilder på mina kompisar men dom bara "nej, om du tar och lägger ut så anmäler jag dig!" Det var en kommentar som en av mina kompisar sa :( haha, men snart ska vi ha b-språk :) Bilden är på min kompis Emmas finger för hon vägrade at...

Av Emmi - 16 november 2012 12:30

Hej! Nu är jag i skolan och snart ska jag ha svenska och efter det ska jag ha bild :) Filippa på bilden :) /Emmi...

Presentation

Hej!
jag hoppas att det är några som tittar in på min blogg! :)Just nu så håller jag på med novellen: Love And Hope! hoppas att ni gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du The X Factor?
 JA!!!
 nej..
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards