emmilivet

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Emmi - 26 augusti 2013 17:38

ANDRIS PERSPEKTIV!

- JAg borde nog gå nu sa jag och reste mig upp. Det högg till i armen och jag tittade på Niall. Plötsligt spärrade han upp ögonen och fick en orolig blick på sitt ansikte.

- Din arm blöder och det är inte lite det blöder sa han.

Jag tittade på min arm och såg mitt stora sår.Inte svimma nu Andri tänkte jag.

- Jag går bara hem och fixar det sa jag och tänkte precis vända mig om när någon tog tag i min arm som inte hade såret.

- Nej, du går inte hem med det såret sa Niall.

Jag vände mig så att jag tittade in i hans ögon.

- Niall.... Jag går hem och fixar det.., okej? sa jag och stirrade rät in i hans ögon.

- Nej sa han bestämt.

- Louis kör dig till sjukhuset.

- Han kan ju inte han är med Becka på Milkshake City sa jag och log mot han.

- Oooo, har dom en dejt och ingen säger till mig, tusan också jag blir alltid den om får veta saker sist sa Niall och såg sur ut. 

- Dom har ingen dejt Niall, Louis skulle bara hjälpa Becka att hitta ett jobb där sa jag och Niall sken upp i ett leende igen. 

Plötsligt kom dom andra killarna springandes.

- Andri.. Är du okej? frågade Liam mig oroligt.

- Ja, jag mår bra och ifall jag svimmar fångar ni mig väl? retades jag med dom.

Dom stirrade rädda på mig och jag började skratta.

- Jag skojade bara! Jag kommer inte att svimma sa jag.

Killarna andades ut och log lite lätt mot mig.

- Ska inte du till sjukhuset då? frågade Harry. 

- Nej, det behövs inte sa jag.

- Men det blöder rejält sa Zayn.

- Vi åker till sjukhuset nu sa Liam och började gå mot sin egna bil. När fick Liam en egen bil? Jag trodde att Louis och han delade men tydligen inte.

- NEJ! skrek jag och killarna stirrade chockat på mig.

- Um.. Jag menar att.. Vi kan.. Mumlade jag fram.

Jag vill verkligen inte åka till sjukhuset! Jag är extremt rädd för sjukhus. Det räcker att jag går dit två gånger om året om inte fler för min Diabetes. Oh Shit! JAg har inte berättat för killarna att jag har Diabetes...

Dom ända som vet är Becka, mina föräldrar och andra i släkten eller viktiga personer. Tänk om dom inte vill vara kompisar med mig om jag berättar det?.. Varför skulle det bli så här?! 

Hej!

som sagt så har jag börjat skriva igen :)

/Emmi<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
jag hoppas att det är några som tittar in på min blogg! :)Just nu så håller jag på med novellen: Love And Hope! hoppas att ni gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du The X Factor?
 JA!!!
 nej..
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards